black decorative triangle
TRIXXO Dienstencheques

Nieuws

Niels Prys, terug naar TRIXXO
18 januari, 2021
Deel via:

TRIXXO gaat opnieuw in zee met Niels Prys. Hij leidde tot voor drie jaar de afdeling dienstencheques.

Eigenaar Luc Jeurissen vroeg Niels Prys om de Vlaamse dienstencheques- afdeling onder de loep te nemen. “Vooral de salesafdeling wil ik optimaliseren.” aldus Luc. “We hebben een opvallende reclamecampagne gevoerd waar zeer veel respons op gekomen is. Om de effecten van die campagne zo optimaal mogelijk te benutten hebben we Niels gevraagd om ons te helpen. Hij heeft hier acht jaar pionierswerk geleverd, kent het huis en heeft de kennis om de juiste conclusies te trekken.”

Regionaal onze aanpak specificeren

Volgens Niels is het de wens van TRIXXO om nog sneller te groeien dan het nu al doet. “Ik denk dat we de kernwaarden van TRIXXO terug nadrukkelijker moeten naar voor schuiven. TRIXXO is een ambitieuze onderneming die het verschil maakt door snel te handelen vanuit een teamgeest. TRIXXO is snel gegroeid, waardoor je natuurlijk af en toe te maken krijgt met groeipijnen. Nadat ik een aantal pijnpunten zag, heb ik vervolgens gevraagd om terug aan boord te komen om de rimpels mee glad te strijken. Ik heb daarop positief geantwoord. Het is een grote eer om het bedrijf dat ik mee heb uitgebouwd terug van dienst te mogen zijn.

Het is de bedoeling dat Niels, als operationeel directeur Vlaanderen, de verdere ontwikkeling van de relatie tussen het bedrijf, de poetshulpen en de klanten van TRIXXO verder verfijnt. “Daarbij komt het er in eerste instantie op aan om de teamgeest die er moet zijn tussen de verschillende kantoren en de poetshulpen goed te begeleiden. Dat komt neer op administratieve ondersteuning, vorming, coaching en niet te vergeten ook een grote funfactor. Het werk moet plezierig zijn en blijven. Daardoor is er werkvreugde en zal automatisch ook de kwaliteit van het werk verbeteren. De klanten zullen dat appreciëren, waardoor de cirkel rond is. Al deze elementen kan je op verschillende manieren stimuleren en daar zal in de volgende periode mijn focus ook liggen.” 

“We hebben er nooit een geheim van gemaakt dat we willen blijven groeien,” aldus Luc. “We hebben met Niels afgesproken dat hij voor elke individuele werknemer een groeipad moet uitwerken. Maar ook de groeiplannen van de organisatie moet hij in kaart brengen. Dat moet leiden tot een helder en ambitieus plan waar we dan de nodige acties aan zullen verbinden. Die zijn erop gericht om onze mensen nog beter te maken. Er zal ook ingezet worden op marketing om medewerkers en klanten aan te trekken. En last but not least willen we op overnames blijven mikken.”

Voor Niels is er nu werk aan de winkel. “Vanaf januari wil ik duidelijke doelstellingen vastleggen die we breed gaan communiceren binnen de organisatie. Iedereen moet weten waar hij of zij aan toe is. Waar gaan we naartoe? Wat wordt er van je verwacht? Welke beloning staat daar tegenover? We zullen bedrijfsbreed de handvatten hiervoor aanreiken in een plan dat duidelijkheid moet geven voor de werking op korte en lange termijn, zeg maar over 5 jaar.” 

Over de toekomst van het systeem van de dienstencheques is Niels optimistisch. “Het systeem is ingeburgerd en heeft zijn maatschappelijke waarde bewezen. De uitdaging ligt hem in het aantrekken en begeleiden van kwalitatieve poetshulpen. Maar daarvoor hebben we binnen TRIXXO de expertise om dat optimaal te realiseren. “

Qua marketing heeft TRIXXO met zijn nationale campagne in de voorbije periode hard ingezet op naamsbekendheid. “Dat gaan we blijven doen,” aldus Niels. “Maar regionaal zal onze aanpak specifieker moeten zijn. Daar moeten we per regio kijken hoe we mensen op de beste manier kunnen overtuigen om voor ons te werken of om klant te worden. De basis daarvoor is service en kwaliteit van de prestatie. Daarvoor steunen we op een groot kantorennetwerk en zorgen we goed voor onze werknemers, want we blijven bij de beste betalers, zo niet de allerbeste betaler, in de sector.”

TRIXXO Nieuws

Bekijk ook deze artikels